sweeny todd




Mycket trevlig film det trevligaste är dock filmningen Handlingen är mycket skum och bissar men jag gillar den ändå Dessa två skådespelare toppar dessutom min favorit skådis lista. 

Tredje och sista dagen med vätskekost, börjar bli tok trött på det här och s
kakis. Men samtidigt känns det bra. I dag vill jag gå på stan hoppas någon vill gå med mig. Har så mycket jag vill köpa dock väldigt lite pengar men ändå. Annars blir det nog en slapp dag. Jag orkar inte så mycket just nu mycket i huvudet och så. 

Kommentarer
Postat av: Carmen

jag måste så se den filmen. Två av mina absolut favorit skådisar också faktikst :)

2009-07-01 @ 21:44:44
URL: http://carmenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0