jobb

I dag var jag och jobbade igen, det gick bra och var kul som vanligt lite segt i slutet eftersom jag slutade sent men det går det med. Och så kom maggn och frågade om jag ville vara vikarie på ett boende. Känns så himmla kul att hon uppskattar mig och kommer med små tips. Hon är en riktigt bra lärare som er eleverna men också sig själv BRA. I allafall så blir dte nog så om dom på boendet tycker at jag verkar bra att jag kanske jobbar där någon helg. Det skulle göra gott i kassan nu på våren så skulle jag verkligen kunna spara till en resa tll typ kroatsien

dessutom är det rätt lungt på boenden har jag förstått lite utflyckter och sådant. det vore kul jagska allt klara skola också. det är juh endå på väg mot vår och då klarar man mer.

hoppas på det bästa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0