studentlitteratur

I dag har jag köpt tre böcker för 1200 samt beställt två böcker till för 1000 kr. Jippi där var mitt studiebidrag. Menar dom på riktigt att det skall räcka det kan jag undra. Nåväl nu är det köpt och skall börja läsas. Nåväl i dag har vi haft Lenart, han kan verka hårt vi första anblicken men han är faktiskt ganska fantastisk på att lära ut. För jag sitter där och fattar, fattar alla elektriska impulser som går hit och dit och jag förstår dom olika upptagningssätten av läkemedel, Och det hade jag inte gjort om jag hade bara läst i böckerna.  

Nåväl i dag har jag lärt mig att om man tar Treo så försämras blodets egenskap att levra sig i hela 8 dagar. Så ät inte för många sådana.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0