virrvar

fick banga att övningsköra i dag. det pallar jag inte  hade sjukt mycket att läsa insåg jag. shit jag måste lära mig at sortera men det där md salstentor skrämmer mig. Jag som bara haft hem tenta innan då har man juh alla anteckningar oc allt nej nu jädrar ska det kunnas i huvet. På fredag har jag i allafall självstuder då ska det struktureras upp en del. Men som jag såg på shemat är det nog lite mindre at läsa nästa vecka puuh. Och det här ska vara den enkla kursen uppskrämd svar ja!

I morgon ska det läras lite genus inom vård yrket sådant är intressant tcker jag.

nej nu sitter jag mest oh väntar på att karln min ska komma hem typiskt att han går i skolan på eftermiddage och jag på förmiddagn. Har i min väntan städat lit srivit resept som ska settas upp på insidan av kökslukorna lite hemtrevligt tycker jag.

dessutom ska jg tilläga att jag tränade i går och dte absolut besta med det är at jag slipper träna i dag min nya fillosofi.

solong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0