vårdteorier

i dag har jag pluggat gärnet har en liten paus nu ska sätta mig i typ en timma till sedan för att bli i allafall lite mer klok. Det är svårt men vård teorierna för jag har svårt tt se skillnadena på dom försöker stapla upp och få ordning. Men vårdvetenskap är en alldelles för ungvetenskap tror jag det finns inte så mycket olika teorierd dom handlar alla om pasienten i centrum som n individ med egna behov.

det sk bli skönt när tentan är över fast jag är lite rädd för humanbiologin det låter som att man ska lära sig en himmla massor med latinska ord. och glosor har jag aldrig varit bra på.

men jag ska bli sjuksköterska och då får man hålla ut
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0