body balance

idag gjorde jag en tl träningstabbe.
jag tänkte lungt och fint hade varit trevligt lite avkoplat osv. så jag bokade ett body balence pass kommer dit siter och väntar så kommer han som har det och virar värsta lindorna runt händerna och jagtänkte jaja vissa vill väl ta i . kommer in och så börjar värdens konditionspass hoppa och slag. tänker dte är bara och hålla ut den där balansen kommer väl sedan. NEJ det gjorde den inte. när jag kom he insåg jag att det var ett annat pass som gick samtidigt och måste ha gått någon annanstanns. Så nu vet jag hur man slås. Och jag kände migså borta och karln sm hade hand om det kollade lite medlidande på mig . men va fan jag har skit ont i foten ochdär skulle jag stå och hoppa i en timma fast jag trode jag kulle få göra värsta avslapingsgrejerna.

jag gjorde samma sak på friskis och skulle ta ett vanligt medelpass. vips står jag där med stepupp bräda och hoppar fy fan jag som just hade lärt mig friskis passet.

nu har jag i allafall tränat ordentligt.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0