4-1

det blev resultatet i matchen ett resultat man kan vara mycket nöjd med om man inte var på matchen. För det var redigt blandade kännslor. och med bara 3 poäng i serien behövdes verkligen en vinst. mot rögle kan jag i allafall tycka att resultatet borde bli bra och tack och lov blev det det. men det var enligt min mening bara honkens(målvaktens) förtjänst han var fan grym i mål inte som i första matchen nej han var grym  och det ser lovande ut synd att bakarna fummlade så mycket att han inte fick hålla nollan bara. för han hade det riktigt tufft ett tag och dte tycker inte jag att frölunda ska ha mot et lag som rögle på hemma plan det är det som gör mig orolig. men hoppas at honken kan ge backarna lite förtroende ochd et var någon femma som var riktigt bra så jag håller tummarna.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0