23 före 24

När jag fyllde 23 gjorde jag en lista på saker som skulle göras innan jag fyllde 24. En del saker klarade jag av och andra blev inte gjorda tyvärr. Några av de sakerna får hoppa vidare till nästa år och visa försvinenr helt enkelt eftersom de inte känns lika viktiga eller för svåra att göra. På listan stod det:

1. Lyckas med ett egengjort peparkakshus () Nej det blev inget med det.
2. Springa 1 mil (X) Jag lyckades och det var en himmla god känsla jag måste även tacka Andreas för den eftersom han pushade mig.
3. Köpa ny kamera(X) 7 d blev min och det var det bästa köpet ever!
4. Fixat i köket som jag vill()Det behövs en stol till och spruvas upp en hylla. Snart snart är det klart.
5. Ta Examen(X)
6. Hälsa på Sofia() Har inte blivit av än och jag skäms.
7. 10 Bilder till ett portfolie() Försvann och känns inte så aktuellt just nu tyvärr.
8. Jobba som Sjuksköterska (X) Gjort och gör.

9. Gjort karameller(X) Första satsen misslyckades big time. Men andra blev goda.
10. Hemlaga Sushi(X) Yes på en tema kväll och gott blev det.
11. Träna i snitt 2 dagar i veckan(/) I perioder har jag gjort det och mer därtill men rutinen sitter tyvärr inte inne.
12.Utvecklats i Photoshop(X) Ja det har jag gjort finns mer att jobba på men jag har definitivt utvecklats.
13. Umgås mer med bror(X) Jupp det har jag gjort.
14. Levt riktigt mat snålt en månad(X)
15. Läst fem böcker(X) prickade in 6 stycken tillomed.
16. Ett foto projekt i månaden() Nej tyvärr. Konst fotograferingen har inte varot stor detta året. Jag behöver nog gå i en klass med krav på att göra saker, annars blir de inte gjorda.
17. Uppdaterat min Garderob(X) Jajemensan Första året som jag börjat käna pengar som det är ok att använda och då kan man även spendera.
18. Smakat på Kronerskocka(X) Var inte min grej, dessvärre tror jag det här var någon inlags tjafs man borde väl prova färsk innan man dömmer.
19. Inte köpa något materialistiskt på en månad(X)

20. Måla minst 4 tavlor(/) två blev det bara tyvärr.
21. Göra klart fotoalbum() Tyvärr där också. Men nu har jag börjat på 2011 i datorn och det verkar gå mycket snabbare.

22. Gå på Way Out West(X)
23. Lära mig 100 nya ungerska ord() Jag gick ju en ungerska kurs och hade väl alla förutsättningar men det blev inte många nya ord Taner är lärare och Usletember är yrkesman men det är de jag kan komma på nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0