Frågor och svar

Matvanor:


Bästa maträtt? Spagetti och köttfärsås, vegitarisk sushi och paprikakirké(Ungersk kykling gryta).
Bästa efterrätt? Ost, allt med ost. Chocklad, allt med chocklad och frukt, allt med frukt. Nåväl jag älskar efterätter helt enkelt.
Bästa dryck? Mest bara vatten, coca cola ibland.  
Hatdryck och maträtt? Mjölk och ärtsoppa, skaldjur och surströmming.
Bästa alkoholdryck? Vit vin och drinkar.
Använder du smör på smörgåsen? Nej oftast inte bara som klister på utflykt eller på varma mackor då smälter den så gott. Annars gillar jag det inte.
Smågodis eller färdiga påsar? Smågodis, fast hellre chips.
Bästa soppan? Tomatsoppa.
Favoritglass? Nogger och Solero.

Shoppingvanor:

Hur mycket shoppar du för varje månad? Väldigt olika. Nu har jag minst sagt inte så mycket pengar och jag shoppar för kanske 1000 kr på sin höjd, mer tillåter inte budjeten.
Har du mer skor än kläder? Nej, det verkar hemskt svårt att ha det. Kläder är ju så väldigt mycket.
Favoritplagg? Klänning. Allt i ett fantastiskt.
Favoritfärg på kläder? Svart.
Favoritfrisyr: snetoffs.
Bästa mönster: Randigt.
Bästa accessoar: Väska.
Underkläder? Behöver uppgraderas en hel del. .
Hatplagg? Jazzbyxor.

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? Är lite mittemellan skulle jag säga om en månad jobbar jag nu har jag semester.
Vad vill du bli? Barnmorska.
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Utbildningen absolut. Jobbet än så länge haha.
Är lönen viktigast? Nej men den spelar roll. Och den borde definitivt höjas.

Lite allt möjligt:

Har du barn? Nej.
Är otrohet okej? Nej, jag mår illa bara jag tänker på det.
Älskar du någon? Andreas mega mycket
Betyder familjen mycket för dig? Absolut.
Vart åker du helst på semester? Nya ställen. Jag älskar nya ställen och samlar på länder jag besökt är uppe i 25.
Bästa klimatet? Ett som växlar mellan 20 och 30 vore fantastiskt. Och bort med hela vintern!
Hemmafest eller krogen? Hemmafest lätt jag nästintill hatar att gå ut på krogen. Alla bara knuffas och så blir jag irriterad och så går jag hem. Pubar är fantastiska dock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0