Våfflor och improvisationsteater


Det blev fredag och jag begav mig hemmifrån.


Träffade Ingrid på pedagogen för att ta tag i c- uppsatsen.

Men efter en timma var vi hemskt trötta på det och sa hejdå till pedagogen och hej till helgen

Det firade vi med en rinda på stan i det vakra vädret

För att sedan åka hem till Emily och äta mat.


Och våfflor för i går var det våffeldagen :D


Jag åkte hem och vilade ett tag för att sedan träfa dessa


Vi gick till redbergsteatern som hade improvisations kväll. Det var jätte roligt men vi satt bara och tittade på denna kvällen nästa kanske vi är med och improviswerar vi med.


Sedan åkte vi till Cafe dali och hade skoj. Här med något fejkade skratt. haha. Tackar dessa underbara kvinnor som satt barnvakt för mig eftersom jag inte fick vara hemma då andreas hade klass kalas hemma hos oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0