Kvinnodagen

Det är kvinnodagen idag och jag säger bara vi är förjädra bra vi kvinnor. Vist är det lite si och så att vi bara får en dag. Men jag ser det inte så. Vi får en dag där vi verkligen kan upplysa alla problem. Då det pratas om det på tv och debatter skapas. Faktum är att jag tycker att män bör ha en dag de med. Upplys deras problem. För jag tror inte det e så jädra kul att vara man hela tiden. I det här jämstäldighets snacket är det verkligen bara så att kvinnor är underlägsna? Eller är killar också underlägsna? Och i vilket fall som helst vill alla män vara som män skall vara?
Nåväl det finns mycket att tänka på Men jag skålar i alla fall för alla världens kvinnor idag. Skål!!
(Jag skall givetvis äta en semla med man får inte glömma semlorna bland alla dessa kvinnor.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0