Barn eller inte.



Det händer grejer i min umgänges krets. Och det är inte svårt att kalla det hela för en bebis boom. Speciellt med det faktum att jag sedan tidigare inte har en ända vän med barn. Det gör mig jätte sugen. För barn är helt klart det sötaste jag vet. Helt fantastiskt. Samtidigt gör det mig förvirrad. Egentligen vill jag se så mycket mer av världen. Se fantastiska platsen och oplanerat vandra på gator. Vist kan man se mycket med barn med sig. Men just det där oplanerat är lite mer komplicerat med barn vid sin sida inbillar jag mig. Så jag tror bestämt barn får vänta ett tag till. Egentligen är det ju alldeles perfekt att det finns flera andra som skaffar sig små liv då kan jag få kakan och äta den med skulle man kunna säga.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0