Resume

Min resume i år får starta med April. För dom första månadarna finns det inget skrivet. Tråkigt men så är det.
April
Min praktikperiod tog slut, det blev vår och jag såg äntligen lite hopp. Jag och Andreas åkte desutom till Riga.
Det var otroligt mysigt
Vi fick champange och kände oss lyxiga.
Maj
Vi åkte till flatön ett gäng. En underbar start på sommaren.
Vi gjorde en sjukt rolig uppgift i skolan är jag var en finsk överviktig kvinna med hjärtsjukdom, här är hon.
Jag var på bröllop. Otroligt trevligt.

Juni
Skolan tog offeciellt slut fantastiskt trevligt
Andralånggatans dag med Jenny och Sandra
Jag och Andreas åkte till Ungern och Kroatsien.
Vi kom hem lagom till midsommar vilket var jätte roligt trotts en elak mage.

Juli
Carmen hade födelsedagskalas.
Och jag och Lina hade mys i parken så mycket mer hände inte mitt i allt jobbande.

Agusti
Jag fotograferade Lindas bröllop.
Och blev tokigt i sushi som jag åt typ helatiden.
September
Jag röstade grönt
Vi hade after work på jobbet här Sarah och Sara
Paraktikerna avlöste varandra och mycket tid spenderades på diverse pendeltåg
Jag och Ida gjorde dementa Siv projekt i skolan

Oktober
Vi spelade biljard
Jag fyllde år och fick spendera min födelsedag med dessa underbara
Firade även med familj och broder(som fyller år två dagar innan)
Mustach fest för att inviga Fridas nya lya
Tappas kväll med Lenart och Marita
November
Det blev november och Bamse lämnade oss.
Andreas fyllde år jag var dunder förkyld men vi gick på restaurang och bio och det var jätte mysigt.
Sagomaskerad hemma hos oss
Vilket kändes lyckat
Nitin kom och överraskade Frida på fin födelsedag och vi firade med att försöka lära oss Hindi och åt persisk mat.
Jag åkte och besökta Lisa i Norge.
Vi tog massor med promenader och fotograferade mycket.
December
Advents mys med Klassisarna
Jag och Sandra firade att hon kommit hem över julen med att gå på restaurang.

Jag och Andreas var på Liseberg.
Julafton hos Andreas familj
Och hos min.

Juldagen firades med dessa kvinnor

Och så till sist nyår :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0