Att söka jobb.

I sommar är jag som tidigare nämnts klar som sjuksköterska. Om allt går som det ska, vilket jag tror. Med tanke på det är det absolut läge för mig att söka jobb. Bara att föra det känns som en evigheter sedan, fast det bara var för ett år sedan. Nu skall jag dessutom jobba med massa läskiga saker och bestämma mig för vad jag tycker verkar spännande och vad som bör låtas bli.

Det är stressande att många i klassen redan nu har jobb. Men jag hade inget gammalt sommarjobb att luta mig på och då blir det som det blir, gissar jag. Snälla låt mig få ett trevligt jobb i sommar. På en bra avdelning med bra arbetskamrater.

Ovissa framtids val är otroligt jobbiga. Samtidigt otroligt spännande. Det är dags för mig att uppleva en ny värld lära mig känna mig själv mer och blir lite mer vuxen.

Och det är dags nu det måste bli så jag skall ut och lära mig!

Kommentarer
Postat av: ida

klart du kommer få ett superbt jobb i sommar, och du kommer fixa det finfint!!!

Gissa vad jag såg idag? Lite lite lite litelite grääääs i min trädgård!! ;) iiih snart är det våååår

2011-02-03 @ 14:32:51
URL: http://halsorummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0