Maj Juni Juli Augusti 2011

MAJ

Jag och mamma var på hutställning och denna lilla killa tyckte inte om hans pappas band.

Malin fyllde 25 år och bjöd på stort kalas.

Vironica Maggio spelade och jag önskade att mitt hår var lika fint som den här flickans.

Det grillades i mängder.

Jag Sara och frida åkte till ett regnit hammarkullen för att se på karnevalen. Gott var det i allafall.

Och slutligen som för att fira av tre år så hade vi examens fest.

JUNI

Jag tog Examen .Med fantastisk brunch och fina vänner.


Sedan firade jag det några dagar senare med ett gäng vänner på gården.

För att toppa firandet åkte vi till Antibes i Frankrike och det var fin fint.

Här var vi blommiga som bara den.

Och rästen av juni var jag tok nervös och tok trött och jätte ledsen för att jag kännde mig som sämsta sjuksystern i världen. Men det har gått över nu. I alla fall det mesta.

JULI


Jag och Loven åkte till Varberg på en vi måste komma bort från den här staden jag kvävs dag.

Och besökte tjolaholmsslott. Där det var några som gifte sig kanske flådigast någonsin

Det kom en liten bäbis till sjuksköterske familjen. Otroligt sött.

Vi åkte på utflyckt med mormor och morfar till orust.

Sandra kom hem från uppsala och bjöd på grill fest. Och där någonstans tig juli slut.

AUGUSTI

Det åts mängder med glass.

Promenerades in till stan.

Och träffades med vänner på uteserveringar.


Sedan drog Way Out West i gång



Och sommaren avslutades med lite musse häng med finaste loven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0