Lyxdag med Jenny



Det blev måndag och äntligen dags för min och Jennys lyxdag. Här är Jenny.


Lyx dag betyder att man får köpa precis det man känner för utan att tänka så mycket på vad det kostar. Man skall dessutom gå i alla små fina affärer som jag annars inte alltid vågar gå in i för det inte är någon annan i butiken jag jag inte vet vad jag skall ha och bara vill titta. Här är vi på ett Café som är en hit helt klart.

Hej


Kommer tusan inte ihåg vad det heter men inredningen är fantastiskt ståtlig.


För att inte tala om maten. Här scons, jordgubbe, choklad dip och hallon dip. Alltså här ska jag hänga mer.


Efter fikan fortsatte vi på stan i någon timma till, sedan var det dags för sushi, Den vegitasiska är magisk om ni frågar mig.


Här visar Jenny upp sitt favorit inköp, Lyx te.


Här visar jag mitt, med en konstig min och lite ur fukos, men en mumin mugg i allafall. Den där de är kära. Efter fem och en halvtimma på stan var vi båda helt slut och begav oss hem. Men lyxdagar skall man ha, när man vips fått heltidslöner och allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0