Hallonsorbet, ledsna valar och en bok.


I Tisdags var jag som sagt på stan med Sofie. Här är fåglar som solar på ett glasstak.

Vi köpte mar på 14 kvadrat mat som är ett mycket gått ställe. Här är Sofie.


Sedan gick vi och köpte glass.


För mig blev det hallonsorbet och vaniljglass. Mina absoluta favorit smaker.

Sedan skildes vi åt och tanken var att jag skulle hem. Men jag tänkte att nej, det är fint väder och jag ska inte sitta inne och ha "söndagsångest". Så jag åkte till Lindholmen.

Där fanns en ledsen val. Den vill nog till vattnet tänker jag.
Sedan satte jag mig och läste min nyinköpta bok av Paulo Coelho. Det blev ingen skärpa tyvärr. Det känns lite pinigt att ta kort på sig själv på det här viset, så det blev tyvärr inga med skärpa för jag la ner. Haha. 


Det var i alla fall en alldeles förträfflig tisdag. Såhär får sommaren gärna alltid vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0