Sista praktikens start

I dag startar min sista praktik innan jag är klar som sjuksköterska. Det känns otroligt läskigt. Att när det här är gjort skall jag vara klar. Färdig, kunna allt det här jag ska ha lärt mig. Det känns det verkligen inte som att jag kan. Men för hoppningsvis skall denna praktik ge mig lite självförtroende. Om tre veckor är jag förhoppningsvis klar med en tre årig utbildning. Hjälp vad tiden går.

Nåväl nu far jag och träffar nya människor på en ny avdelning i Borås. Tre veckor av att gå upp orimligt tidigt eller komma hem orimligt sent. Men gick det i nio veckor skall detta gå!

Kommentarer
Postat av: ida

Lycka till! Det kommer gå galant! kram

2011-04-19 @ 06:19:41
URL: http://halsorummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0