Från en cancer till en annan

I dag lagom en dag efter gränsen 23 år, har jag varit och cellprovat mig. Obehagligt: Ja. Ont:Nej. Det kändes som en gyn undersökning varken mer eller mindre och jag tror tricket är att slappna av. Hur lätt det nu är. Men nu var det i alla fall gjort Och jag känner mig fett stolt. Bara att vänta på svaren och hålla sig lugn.
Dock betyder ju inte en förändring cancer det är bara ett observandum som kanske behöver skrapas bort. Ett bra sätt att förhindra uppkomst är det i alla fall.
Slutligen vill jag säga har du inte gjort det gör det. Det är lika gott det tar max tio minuter hela besöket och så slipper man tänka på det på iallafall 3 år.

Kommentarer
Postat av: ida

bra jobbat! ja jag röstar för att alla borde göra det!

2010-10-13 @ 10:44:55
URL: http://halsorummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0