En bok om Epilepsi



Här är en bok jag fått med mig från praktiken. Helt fantastisk. Att ha epilepsi är tänker jag något skrämmande. Man tänker sig jätte stora anfall och andra konstigheter. Men så behöver det inte vara. Den här boken är gjord för barn med epilepsi som man kan läsa för dom för att avdramatisera det hela lite. Man skulle även kunna läsa den i skolan för den är fantastiskt bra.

Om jag kommer jobba med barn önskar jag att jag fick jobba med epilepsi för det är så ofantligt spännande.

.

Kommentarer
Postat av: anna

minns att jag läste en sån om typ narkos och den var inte alls skrämmande :) bra för små barn!



svar: ja!! speciellt om man inte har skrivit ett långt inlägg heller, lönt och fråga om man inte ens vill veta tycker jag, haha! :)

2010-10-30 @ 10:36:47
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0