Syrliga bär och Hindi.


I går var det alltså kalas för en av mina närmaste väner Frida. Hennse karln som är bosatt i indien kom på överaskning och vi övade på fraser på Hindi.

Sofie var med <3.Och är den ensa förutom jag själv som jag lyckades fånga på bild, inte änns fördelsedagsbarnet uch.

Vi åt nötter och gröna russin från Indien

Sedan gick vi och köpte med oss mat från en persisk restaurang

Jag åt kyckling i tomatsås med ris safran och dessa speciella bär som är fantastiskt goda mins dock ej vad dom heter.

En styck tea var med och firade

Mätta och belåtna spelade vi spel... på engelska vilket inte var det lättaste men roligt

Och tillsist kortspel.En mycket treflig tisdagskväll

Kommentarer
Postat av: [SOFIA WESTERGREN]

sv: tack så mycket, kul att du gillar :D



vad kul med nya språk! :D var det lätt att lära sig hindi? 8-) jädrans kreativ header du har lär jag säga :D

2010-11-17 @ 16:13:54
URL: http://fiiiyah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0