Min mormor och morfar


När jag var hemma hos mon mormor och morfar sist smög jag in och kollade på fotografier på när dom var unga. Här är min mormor(Den korta med kastrullen) och henns vänner på någon slags husmorsläger.

Min morfar och hans dragspel, som jag tyvärr inte sätt påå kanske 10 år. Dragspelet alltså, morfar lever på tack och lov.

Här är han med en katt också

Mormors vänner, så otroligt vacker fotografi att det var tvunget att vara med.

Mormor står längst ut tillvänster, hon är tok lik min mamma och därmed ganska lik mig med tänk vilka starka gener.

Och jag skulle tippa på att karln som tittar in i kameran är min morfar och här har dom hångelkalas. Dock inte med mormor, vilket hon promt ville påpeka :P

Lite skulle jag vilja leva på 50 talet. med modet, kläderna, billarna, frisyrerna o.s.v. Men jag hoppar allt det där andra tack .

Kommentarer
Postat av: Frida Björklund

Så otroligt vackra fotografier! Vacker morfar och mormor också.. åh va fint!

2010-11-10 @ 22:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0