Om jag fick välja

(inte min bild)

 

10 FAVORITER

Färg: rött.
Mat: finns ju så mycket, lasagne, carbonara, mosaka, ungersk mat.
Band: som i ett helt band så kent.
Film: Amelie från Montmartre, Girl interupted, Tillsammans är man mindre ensam.
Bok: Lisas andetag, Flickan från ovan och Veronika bestämmer sig för att dö.
Sport: Hockey!!!.
Årstid: Jag är mycket kluven, våren är fin mest för allt gått står och väntar men bjuder på rediga bakslag ibland, sommaren är för varm, hösten är fantastiskt fin och jag gillar att få ha kängor och jacka igen men man vet att vintern kommer och om det är något jag vet så är det att vintern är hemskt oönskad i min värld.
Veckodag: Lediglördag.
Glassmak: Äpple och kanel.
Tid på dygnet: 7-8 på kvällen. Då kan man slappa eller ta nya tag man har förhoppningsvis gjort alla måsten och kan njuta.

9 FÖR TILLFÄLLET

Humör: Förkyld.
Smak: Noll.
Kläder: svart tröja och legings jeans.
Bakgrund: NCIS.
Nagellack: Rött avskavt.
Tid: arton fjorton.
Omgivning: är otroligt stökig, Andreas ska städa har han sagt för jag är sjuk.
Irritationsobjekt: Förkylning som gör att jag inte kan springa jag som är helt inne i det nu.

(ite min bild)

6 HAR DU NÅGONSIN

Dejtat någon av dina nära vänner: Nja, bara dejtat Andreas och vi var nog aldrig riktigt vänner för han kärade ner sig i mig vid det där magiska första ögonkastet. Men han är min mycket nära och ända hjärtevän. 
Brutit mot lagen: Ja, det finns så herans massa lagar som att dricka på allmänplats t.ex.
Blivit arresterad: Nej.
Badat naken: Bara hemma, jag är Pryd.
Varit med på TV: Ja. minns inte vad programet hette men jag satt i publiken och syntes mycket tydligt :P
Kysst någon du inte känner: En och annan.

3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Andreas, Mamma.
Du tycker om: Alla mina nära och kära.
Du inte gillar: Jimmy Åkesson, måtte alla förstå vad sverige demokraterna står för.


2 VAL
Kaffe eller te: Te.
Vår eller höst: Höst om jag får skippa vintern.


1 ÖNSKAN:
Att bilderna på lördag kommer bli fantastiska.

 

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0