Underkänd

I klinisk medicin. Skit jävlar piss. Håller tummarna för dom andra men jag önskar att man kunde fått ett godkänt på det första man fick reda på men icke. Så helgen blir en plugg helg har skrivit in det i stora bokstäver i kalendern så ring inte och vill fika för det får jag inte. Jag måste ta nya tag fast jag just nu helldre skulle hoppa av, flytta till paris och bli poet eller något annat man inte behöver utbildning för(men jag är inge bra på poesi heller så jag får nog hoppa det förslaget).
Nåväl ska försöka att inte tänka på det jag har två veckor på mig och det ska gå! I dag ska jag i stället plugga på det vi har nu som är roligt epelepsi och ms och annat som är smarrigt att läsa om men inte att ha. Och sedan ska jag till sofie och så ska vi på bio(flickan som lekte med elden).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0