Utmaning

I dag börjar utmaningen med talriksmodelen som Ida har på sin blogg. Nu jädrar. Frukosten var klart lite svår men dte blev blåbärssoppa smörgos och ost. Jag vet inte gick väl sådär där. Men om man äter bara frukt och grönt på sina mellanmål ska väl det bli bra. Gå in på Idas sida och häng på vetja.



måste säga att det här med matutmningar är väldigt festliga. Man testar sig och får liksom välja nya vägar. Ny mat vara lite kreativ. Hammnar inte i samma spår. Dock tror jag att det här kommer bli svårt för jag gillar typ bara salad, gurka, tomat och paprika. Men det gäller väl och variera på något vis. Eller så får jag lära mig helt enkelt.

.

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej Carita!

Fint att du verkar engagerar dig i kost och motion ;)

Jag har skaffat en ny blogg också. Började idag, men tanken är att jag ska skriva kontinuerligt numera. Så kika in!

Och tack för senast!

Kram

2009-03-08 @ 20:42:58
URL: http://knittingwithNinja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0