ett kort i timmen


09:00 frukost med hallon, äpple, linfrön och yougurt. Smarigt


10:00 ger mig av till träning på gymmet, gick segt i dag men jag var i allafall där


11:30 mellanmål efter gymmet keso inerhåller bra med protein och så paprika och gurka


12:30 redo för stan

13:30 köpte mig denna för jag hade ont i huvudet oh tänkte testa smakar lite konstgjort men innehåller den vad det står på så är den juh bra.


14:00 i väntan på sofia spanade jag in mina nyinköpta ringar


15:00 Kebab pizza på utbyskebab(inte bra för utmaningen men i övrigt har jag varit duktg)


16:00 Vi tog oss en promenad i Utby det ä sådan nostalgi, galet


17:00 tillbaka till ön


18:00 Lagade mat med baby(mest han som lagade mat, jag var ris ansvarig:D)


18:30 Plugg dags


19:00 HOCKEY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0