tisdag

Skolan i dag var trevlig. kan inte säga att jag lärde mig något nytt eftersom att det var om sociologi och jag redan har läst det. Men lärarna var riktigt bra tycker jag, angagerade och pratade utifrån egna erfarenheter. Motivationen i skolan nu är inte den bästa men jag försöker tänka posetivt och som Emma sa idag "om året vore som en vecka är vi på fredag mårgon nu med allt det goa framför oss." Efter skolan gick jag en stnd på stan inhandlade två fina ringa på indiska. Jag vill verkligen ha mer smycken. Sedan gick jag en stund på backaplan och sedan hem. Nu har jag tvättat och så tog jag och andreas e promenad. Dagens steg 16054. bra gjort där.


nja en sisådär dag i dag men nu på kvällskvisten är jag så himmla mätt så detblir bara te. Känns onödigt att äta något bara för att så här dags. Och i vilket fall är det en förbättring från innan

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0