frågor

Lovar du att vara ärlig?
Ja
Du heter:
Carita Maria Szmida
Smeknamn:
Carri
Låt som när du är ledsen sörjer till?
hurt- nin
Beroende av:
socker, mat kärlek.
Vad tror folk om dig?:
att jag är yngre.
Stämmer det?:
haha nej.
Vad får du oftast komplimanger för?:
att jag är kreativ och har ffint hår
Vad säger du för att imponera på någon?:
att jag har drukigt ur samma glas som petter, haha
Hur imponerar man på dig?:
berättar ett roligt skämt.
Brukar du skratta för dig själv?:
yes
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
ha inte mobilen nära och orkar inte kolla.
Var bor du?:
hisngen
Trivs du där?:
jupp fast vill ha en större lägenhet
Äger du några converse:
Ett par
Sprit, cider, vin eller öl:
sprit allt annat gö mig konstigi magen.
Brukar du bli för full:
nej
Vad har du för mobil operatör:
comviq.
Är du allergisk mot något:
nej
Har du haft sex idag:
nej
Hur svarar du i mobilen:
beror på vem som ringen  men hej typ
Vem ringde du senast?:
andreas
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
att han inte hade svarat för mobilen låg i jackan i garderoben :P
Antal timmar sömn inatt:
10 timmar
Sov du ensam:
första deln ja mn sedan rammlade andreas in
Brukar du komma i tid:
Ja
När mår du bra:
när det är fint väder och jag inte har för många måsten
När blev du fotad senast:
i går
Hur känner du dig nu:
hungrig och lit förkyld.
Vanligaste färg på dina kläder:
Svart
Vad tycker du om fötter:
läskiga
Vad saknar du:
sommaren
Hade du en bra kväll igår:
absolut förutom att jag mådde illa.
Favorit dryck på morgonen:
vatten
Rakar du benen:
i bland
När brukar du oftast gå och lägga dig:
Runt 22
Är du blyg?:
ibland.
Sysslar du med någon idrott: 
nej men gymmar och pass tränar så gott jag kan .
Vill du hellre ha mail än brev:
nej brev e roligare
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
nej men förälskelse vid första ögonkastt
Har du spytt offentligt:
yes hoppas det inte sker igen.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
levapå ganska vanligt se om det känns någon skillnad
Är du nöjd med ditt liv:
Ja det får man endå säga jg går på en utbildnong jag vill, har världens bästa pojkvän för mig en as god familj och desutom är det goda framför oss
Är du bortskämd:
både och jag får mycket men jag förväntar mig verkligen inte att få så mycket.
Vad gör du i morgon:
hum i morgon ska jag på ett body pump pass oh kanske till andreas mamma på middag
Vad är det värsta du vet?:
ångest, vinter
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?:
typ 500 tror jag.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?:
håkan spralligt glad och ödmjuk
Vad längtar du till?:
Ungern
Har du bra vänner och äkta vänskap?:
absolut jag r dom bästa :D
Vad använder du för shampoo?:
clerasil tråkigt men billigt.
Vad är det finaste du fått?:
min kamera, ett kost som pratar(med andreas röst)
En speciell dag du minns:
när jag och andreas sat på ett berg och han var gulligast i världen
Hur gammal är du:
21
Tycker du om någon just nu:
massor med folk tyckert jag om
Du samlar på:
pyssel saker om man kan sammla på det
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Anderas eller Sofie
Gillar du golf:
Inte
Vilken tid gick du upp idag:
åtta
Har du sovit i din egna säng inatt:
Ja
Har du strumpor på dig nu:
Nej
Är det okej att gråta:
Ja det är tillomed ett måste
När grät du senast:
oj det gör jagosta till allt möjligt så det varkanske i förrgår?
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Resa  fixa ett fotolabb käpa en lägenhet(eller ja det blir juh en riel insats i allafall)
Bär du glasögon eller linser:
nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
nerkligen inte jag gillar kvantitet.
När går du upp ur sängen en helgmorgon:
typ 9-10 i dag var galet tidigt men jag sommnade typ 10
Har du piercing:
jupp i läppen
Vill du gifta dig:
Ja! :)
Vill du ha barn:
Ja
Solar du ofta: 
nej därav blekheten
Är du bra på att laga mat:
jag kan men om jag är bra vet jaginte jag skulleinte heller säga dålig jag är nog oki.
Är du flygrädd:
Nej.
Hur vig är du:
ganska vig
Är du musikalisk?:
nej tyvärr inte
Vad dricker du helst när du är törstig:
Vatten!
Vilken är din favoritglass:
Ben & Jerrys Phish food
Tror du på ett liv efter döden:
jupp jag tror på spöken men sedan inget mer.
Tycker du om sushi:
Har inte testat.
Vad äter du helst när du ser på film:
Chips
Bor dina föräldrar tillsammans:
Ja
Har du tandläkarskräck:
Nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska:

Inget , en sovmänniska är jag
Vilken ögonfärg har du:
Blågrå
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
ja
Biter du på naglarna:
bara när jag kollar på något läskigt.
Röker du:
Nej
Hur ofta tränar/motionerar du:
från och till men mitt mål som uppnås i bland är tre gånger i veckan
Senaste låt du hörde:
mins jaginte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0