Utby

Vaknar upp här i utby tyvärr snöregnar det, jag som hade tänkt ta promenader och knäppa kort. Men det blir det inget med. Nåväl i går var det hel kväll med familjen kina mat Smarigt(även om dte var lite krongel med att hämta den fel kort och gud vet allt men vi fick den till sist i allafall) och sedan melodifestivalen. Carolin af ugglas måste talas om. Hon är bra det är hon, alltis rösten och låten. Men hennes scen språk gör mig alldelles tokig hon tar i så hon spriker. Nej det gillar jag inte men som sagt som låt på tex radio det kan jag absolut lyssna på. Är den slager ? NEJ men vad är det nu förtiden egentligen? Jag vet inte. Annars var gårdagens melodifestival aningen konstig tycker jag Amy och BWO åkte ut... det kunde man inte tro. Närsta vecka blie dte final i allafall YES då ska det laddas. Skriva listor på kläder, frisyrer osv.


(http://www.gylleneskor.se/files/imagecache/default-large/files/imported/undefined_2995.jpg)

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0