tisdag


en bild från sofies fördelsedag illustrerar hur bra sjuksköterska jag kommer bli. Här hjölper jag frida hon hade lite rödvin på läppen. Hon ser juh fruktansvärt nöjdut. Bra jobbat carita.

i dag har jag jobbat fast jag borde kanske varit hemma för mitt huvud höll på och sprängas och jag fick springa efter näsdukar hela tiden. Men jag gillar pengarna, för det blir sommar och jag vill kunna leva lite då. Nå väl så kom jag hem till min och andreas lya och gjorde mat(sojakorv, potatisplättar och tomat och gurka, hade väl tänkte något lite nyttigare men jag saknade insperation) sedan somade jag, tror att jag hade kunnat sova långt in på natten men andreas väckte mig det var nog tur.

Här sitter jag nu tycker synd om mig själv igen. Konstigt nog för att jag inte kan träna. Jag vill träna men det går juh faktiskt inte jag får hoppas på torsdag. Jag vill komma igång igen men jag har drabbats av förkylning tre gånger på tre veckor det är så man blir mörkrädd. Jag fokuserar på beach 09. Jag ska fan hitta formen igen. Lite jävlar anamma nu.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0