slapp dag



Skulle varit i skolan nu egentligen men jag skolkar. Är galet trött efter en händelserik helg och kände nej i dag ska jag vara hemma så det är jag. Men jag har bestämt mig för att jag ska göra lite nytta endå. T.e.x. skriva in våran uppgift på datorn och redigera lite. Gymma samt ta en promenad i det vackra vädret. Och så ska jag försöka fixa lite illustrationer i Photoshop(som bilden nedan, den äör min bloggnamnet är min gammla blogg... dumt att inte spara orginal.) Jag tror man behöver skolkdagar i bland. Dock förstår jag inte hur jag ska kunna jobba heltid när jag skolkar när jag bara har tre dagar på en vecka. Jag är kanske hopplös. Eller så kommer man in i det, jag hoppas på det sista. 

Kommentarer
Postat av: Carmen

jag skolkar också idag.. :) Känner mig lite dålig, men samtidigt är det jäkligt gött!

2009-03-09 @ 11:38:28
URL: http://carmenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0