min dag

I dag började jag med att städa hemma vi ska få fin besök i dag Carmn och Nina än vad jag vet en liten filmkväl det ska bli kul. Sedan bardet av till biblioteket för en plugg stund med emily vi fick typ klartdet vi skulle skriva ska skriva rent det på datorn bara men det kändes känt för det ska inte in föräns de 20 de. Nu är anna min älskade riktigt analyserad. Sedan en promenad på stan med Sofie införskaffade mig hårnålar, plåsteroch saker så jag k vaxa benen(aj jag vet inte om jag vågar folk har varnat mig men jag pallar inte att hålla på o raka mina blate ben hela tiden håret är juh tillbaka på två röda. nej nu gör jag ett försök, kanske kommer det bilderåp min min haha dte hade varit kul i allafall.).

Nåvär jag har antagit Idas utmaning och ska här med börja äta talriksmässigt med halva grönsaker Jag ska bli hälso sam. och så har jag att på mig stegräknaren ensålänge går det bra. Får se vad dagen slutar på.

.

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh vad fint att du städar för att vi kommer förbi. Mysigt vi ska ha det ikväll! Dessutom är vi ju majoritet tjejer, det börjar bli dags för en tjejfilm igen... ;) Kram!

2009-03-06 @ 17:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0