ledig dag

i dag har jag varit ledig, det verkliugen behövdes jag e så slut i huvet.
Men jag blev hel lycklig a att höra fåglarna kvittra och solen skina i morse tog en lugn morgon seda gav jag mig av ner mot hamnen oc tog en långpromenad på hela två timmar det va skönt att ränsa tankarna. Kom hem slappade och gav mig sedan in till stan för att shopa på panduro. Och nu på eftermiddagen har jag målat.

har gått ca 16432 steg i dag woho. ca därför att jag ett råkade ställa om räknan vid tyo 14000 och att jag tror att min promenad var längre än vad den verkade. harätet bra i ag tycker jag orkar inte göra någon lista men jag e nöjd

i morgon blir det job dags. Pengar är väbehövligt.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0