hälsostatus

Oki jag måste erkäna jag skolkade i dag, men bra halva dagen. Det varså fruktansvärt fnt väder. Jag fick ont i halsen tyckte synd om mig och var mest bara lat. Men jag gick hem i allafall så i dag har jag gått över 11000 steg jag råkade nollställa den i dag igen men sist jag kollade så hade den gått över det strecket. Och på kvällen går man juh inte så mycket så jag sket i att sätta på mig den igen. Maten gick sådär men bättre än vad det har gjort på helgen. Och jag är glad att jag har hittat balansen med 5 mål per dag min mage funkar verklige fatastisk efter detta och jag är inte hunbgrig på kvällen. nåväl mer grönt i morgon. Så ska jag försöka trän med men vi får se hur halsen utvecklas.

Annat bra med att jag skolkade var att jag fick gjort massor på mitt och Emilys arbete kändes skönt att få lite struktur för jag har känt att det hängt lite över mig.


Jag vet att dom här är lite oriktiga det är juh massor med kolhudrater i bananer tex men jag väljer att bara ta det som grönt det blir så kompliserat annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0