Anna min älskde



av  Magnus Utvik

Denna boken har vi som kurs litteratur. Sjukt bra bok men sjukt jobbig. Har grtit i tre dagar nu avdenn boken. Andreas undrar varför jag måste läsa det om jag mår så dåligt av den. Men jag vet att det gör mig gott även om jag gråter jag kanske kommer få berätta för någon att den har vått livmodershalscancer eller ta hand om någon som redan vet det. Och då är det nog bäst om jag har gråtit av mig lite. Jag blir lätt väldigt känslig annars. Så nu ska det byggas lite hårdare skin på näsan. Nog om det för alla sm vill gråta en skvätt eller bara se livet på ett lite annat sätt läs den. Det är ingen avanserad bestättar tecknik inte litterärt under det är bara en sann historia

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!!! kul att du hittat in till mig!! ;)

men vad lustigt. jag tyckte INTE att anna, min älskade var så rörande som den borde ha varit! konstigt nog. den är ju jättebra skriven o allt, men av nån aledning så grep den inte tag i mig som mycket annat kan göra...

2009-03-05 @ 22:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0