Utekväll utan alkohol

I går hade jag min första ute kväll nykter, och det kändes som det bästa jag gjort. Det var verkligen en befrielse att jag kunde gå ut sitta med fulla människor och bara umgås. Åkte hem vid typ ett och mådde bra vaknade i dag och mådde bra ! Inte för att jag aldrig behöver dricka utan för att jag då kan välja om jag vill det eller inte. så har inte jag sätt det innan. Då har jag känt det som ett jobbigt krav. Jag tror det är bra med vita månader, jag tror att man vidgar sina vyer, i allafall gör jag det för hade jag inte bestämt mig för vitmånad hade jag garanterat druckigt i går. 

I övrigt var det jätte trevigt i går, så himmla mysigt att se emelie igen hoppas att hon får med sin karl och flyttar hit ! Och kul att sandra är hemma även om hon snart drar sin kos igen. crussla och emma är också riktiga guldklimpar!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0