när känner du dig snygg?

Jag tror att alla har "snyggdagar" i allafall hoppas jag att alla känner sig ovanligt snygga i bland. Jag har komit på när jag känner mig som snyggast Och det är ta mig fan i mina träningskläder(träningsbh och lösabyxor, ipå gymmet har jag linne med så klart)Och då menar jag inte efter en timmas svättande för sådant där förstår jag mig inte på. Nej innan jag ska gå dit. när jag har laddat och bytit om. Då känner jag mig som mäst snyggast.

när känner ni er som snyggast?


Kommentarer
Postat av: crussla

Det måste vara efter jag har tränat, dushat sminkat mig och eventullet hinkat i mig lite vin innan utgång =)

2009-06-27 @ 16:38:04
URL: http://jannevarg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0