babbel


från en fika med sofie på dali för ett tag sedan
vi(jag) kan nog alla komma överens om att jagh riktigt suger på att blogga. Men jag tycker det e gött att ha ett ställe att skriva av mig på lite i allafall och jag har bestämt mig för at sluta se det som en press att dte ska vara bra och fint äch detär det inte det är bara en spy väg eller något för mig att komma ihåg.

nåväl i dag har jag läst om diverse bakterier och virus Faktist triktigt intressant och dte var inte als vårt att läsa ... eller så var det för att jag drog mig från att läsa dom engelska artiklarna. Gud bevare mig att jag slipper läsa på engenska mer en några artiklar. Folk säger att man kommer in i det men jag är mycket tveksam jag håller juh på att frsöka lära mig dom latinskaorden jag är överlycklig om jag slipper kunna typ lårbenshals eller struplock på engelska. nog om det

nu sitter jag i allafall här andreas är påå afterwork det känns sm han ärdet mycket nu förtiden fast det är nog jag som saknar honom mest. I allafall är det väl lika bra att han inte är hemma då kan jg kolla på lets dance utan att behöva förhandlaom det. Dock är det synd att vi knappt hinner ses i morgon eller det kanse vi vist gör. OJ jag är krävande känner jag.

nåväl i morgon blir det att försöka läsa en av dom engelska artiklarna ska försöka använda min översättningspenna. sedan ska jag på hockey med pappa och farbror ska bli kul och sedan ka jag på middag med setareh, carmen och nina skabli spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0