sömnproblem

är sjukligt trött fter en inte allt för bra natt. Gick och la mig vid 00 konde först inte somna töntigt men adreas var inte där och d tar dte längre tid. Det fick jag ångra sedan för när han kom hem vid 4 vandrade han runt när han väl kom in snörvla han luktade alkohol och började snabbt att snarka där låg jg 1-2 timmar vad vet jag konde inte sommna när jag väl gjorde det vet jag inthur många gångerjag vaknade för att sänge är fö liten.

any way jag vaknade tio gick upp och här har jag suttit kollat på bloggar drömt mig bort till paris och devärse affärer tänk om mna bara var förmögen, men det blir man väl aldrig fölrst skman gå i skolan då är det inte månbga slantar över, sedan är det dags för barn bröllop villa och volvo tjena dte kommr inte bli mycket resande på dm närmaste 40 åren . haha

i vilket fall som helst kollar jag på elezabethtown grymt bra film och är godis sugen.  då är det inte bra med sådana här bloggar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0