2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? var i thailand och nyazeland

2. Höll du några av dina nyårslöften? hade nog inga

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nopp men jag hoppas snart jag vill ha en pass bäbis 

4. Dog någon som stod dig nära? nja, min gammelfarfar men vi varinte så nära.

5. Vilka länder besökte du? Honng kong, kina, thailand, malysia, singapore, nya zeland, usa och ungern.

6. Är det något du saknade år 2008 som du vill ha år 2009?lugn och frid

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid minnas, och varför? tredje februari då åkte jag och andreaspå våran resa.

8. Vad var din största framgång i år? jag har börjat skolan och klarat minst två tentor

9. Största misstaget? typ att vi bara var på nya zeland i tio dagar 

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? nej

11. Bästa köpet?mitt objektiv 50 1,8

12. Vad spenderade du mest pengar på? jorden runt resan 

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? resan och att jag kom in i borås

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2008? oj  för e lång lång tid med håkan, i kissede a girl med kate 

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? gladare tror jag mmen vintern är alltid en pers

16. Vad önskar du att du gjort mer? softat

17. Vad önskar du att du gjort mindre? tänkt på massa konstigheter

18. Hur tillbringade du julen? halva dgen hos andreas mamma halva hos mina föreldrar.

19. Blev du kär i år? nej jag blebv inte jag var redan när året startade

20. Hur många one night stands? inga så klart.

21. Favoritprogram på TV? gossip girl
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? nej
23. Bästa boken du läste i år? 

24. Största musikaliska upptäckten? kate

25. Något du önskade dig och fick? resa och plugga.

26. Något du önskade dig men inte fick? inre ro.

27. Årets bästa film? sex and the city movie

28. Vad gjorde du på din födelsedag? hade film kväll tog det lungt.
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? om jag kunde käönnamig mer stark i mig själv.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008? lite mer genomtänkt än innan

31. Vad fick dig att må bra? andreas stöd, skolan, resan

32. Vilken kändis var du mest sugen på? hum  han i prisonbreak?.

33. Vilken politisk debatt engagerade dig mest? miljö.

34. Vem saknade du? när vi reste typ alla just nu ingen.

35. De bästa nya människorna du träffade? folk på resan och i skolan(jag känner ett tema).

36. En värdefull läxa du lärt dig i år? 2.5 månad kan vara både väldigt läng och välidigt kort.

37. Citat?
38. Övrigt:
Nej inget speciellt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0