2008

Januari- ja och baby flyttade i hopp till vårsan lilla tvåa phissingen. jag hade ganska kort hår såg ut såhär:


Februari, vi åkte till hong kong kina och thailand hade det först svårt i kina ingen fattade oss vi blev galna sedan gött i thailand.

Mars åkte vidare till malysia singapore och nya zeland  hoppade fallskärmGod månad


April åkte till Usa los angeles, åkte hem till sverige och var rätt nöjda med det våren var på väg oh dte var gött


Maj jag var rätt mycket ledig passade mamma och pappas hus umgicks med hund och bror började illustrera en del i illustrator


juni vet jag inte vad som hände jag jobbade en del tog förmodligen inga kort.
Juli skffade denna bloggen, njöt av sommaren jobbade en hel del här med, kom in på sjuksköterskepogramet i skövde, var på marstrandfästning.


Agusti, åkte till ungern med baby och tog det lungt eller j träffade släkt mest kom in i borås

September började skolan läste om vård teorier, kollade på håkan hellström och stressade endel firade 2 år med baby på lisseberg


Oktober pluggade mssor, fylde 21 men gjorde inget speciellt, köpte ett nytt objektiv och njöt av hösten

november,  målade en del första gången på verkligen länge och sedan hade jag jätte myckt i skolan var i stockholm och h'lsade på sofia

December, julafton längtan efter varmare tider fågeln flyttade in igen,25 med jenny och emelie, nyår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0