tredje fredagen i rad

pusst tredje fredagen ensam i rad. Jag på riktigt hatar att vara ensam hemma. Vist kanske en gång i månaden hade det varit skönt, då skulle man kunna ta hand om sig själv unna sig saker oc ha ensam tid. men jag är trött på det. jag sitter här kollar på lets dance och det e vist helt oki men det är så tyst jag behöer definitivt inte umgås hela tiden men atta baraha någon hmma som gör vad fan som helst. Jag är van vid det en mamma papa och lillebror som alltid funnits runt omkring men nu själv så mycket mer. Men jag gissar at man ska vänja sig ett det kanske är bra att kunna vra själv.

Anyway i morgon har jag fölrst tenta dessväre hr jag inte pluggat så mycket går det så går de tänker jag. sedan blir det poarty för att fira sofies födelsedag och det ska bli kul ska bara peppa upp mig ordentligt men det ska nog gå bra för jg har köpt nya kläder. :D

.

Kommentarer
Postat av: sofie

och vilka kläder det blev!!! verkligen fina du! matchar dig;)

2009-02-22 @ 12:38:10
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0