Skolstart

första dagen avklarad, och hemkonkas med två tjocka läkemedelsböcker samt visdoms ord från läraren att börja snabbt och inte jobba extra för det här kommer bli svårt. Hoppas jag ska kunna jobba lite för jag gillar pengarna, så klart gillar jag att bli sjuksköterska ännu mer men vi får se om dessa två drömmar kan genomföras samtidigt.

Mil läpp beter sig merkligt och i morse var den helt svullen men nu har det lagt sig lite jag har någon konstig vit bubbla som inte står ut på in sidan och det gör ont att prata och pussas. Det är vil tur i oturen då att andreas jobbar sent kan man tänka. Jag spelar i allafall perfekta flickvännen och lagar bröd till honom. Hoppas det bli smaskens läger upp bilder och recept sedan. För den som bryr sig, haha. 

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0