Stranden 2009

skärtorsdagväntar på att det ska komma något barn utklätt till påskkärring men jag gissar att man inte gör så i den här delen av stan. Eller så kommer dom på lördag et är juh lite olika med det där.
nåväl jag har bestämt mig för att bli fit till stranden.

mina mål är fortsättamed bodybomp minst en dag i veckan
börja med yoga, body balance eller pilates en dag i veckan
komma i gång och springa, klara springa runt slätta damm det är sanerligen inte e lång sträcka kanske 1 km men det vore ett framsteg
äta nyttigt men inte bli fast
minska med 4 cm på rumpan till 103 cm och 2 cm på lår till 59
och kan ska icke väga mig mer än max varannan dag (för jag blir tyvärr som besat av dessa sifror kan väga mig varje kvart om det vill sig illa, så nu är det skärpning det där beteendet bor ingen bra av)

för och peppe så ska man säga det som är bra
jag tränar body pump en gång i månaden
har sprungit två gånger nu
äter minst fyra gånger om dagen
äter mycket mindre skit mat
äter massor med mer grönsaker.

 jag är faktiskt redigt duktig som det är nu behöver jag bar steppitup

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0