gravid noja

det är sjukt men jag får sådan otroligt längtan efter att bli gravid och med barn(inte med något annat om någon trodde det) i bland. jag vet att jagär för ung för osäker osv. men endå kommer det i blan men kolla på någon anna med vagn eller mage och så blir jag lycklig inombords. Men samtidigt så vill jag helt klart vara klar med allt gott klart ha körkort flyttat stabiliserat läget så att säga och jag vill inte vara först så dette är tll alla jag känner(som om det vore någon annan som läste det här..) att skaffa barn bums så kan jag passa jag lovar ett alltid ställa upp . så kn jag få råd sedan när allt är klappat och klart. haha tur att dom här perioderna inte är så jätte längeannars skulle jag nog bli tokig,...

.


Kommentarer
Postat av: Karina

Hej Carita! Hoppas att allt är bra med dig :) Jag vet hur det känns, det där med att längta efter barn ibland. Haha



Tänkte bara på en sak.. Om du känner för det så hade det varit hur gulligt som helst om du orkar skicka bilderna från i fredags när du har lagt in dem :) Kram!

2009-04-12 @ 21:11:59
URL: http://omniavincitamor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0