stress


(ett foto från ungern)

förstår inte hur jag ska hinna med livet.  Plugget är svårt  att vänja sig vid och tt läsa alla dessa sidor och sedan memorera för en tenta v unbte hur detska gå, samtidig ska j hinna träna 3 gånger i veckan, övningsköra ta körkort så ska man hinna städa tvätt äta gå på toa och på det ska jag hinna umgås med någon också. Jag blir total stressad av min sitvation men jag hoppas attd et stämmer att man kommer in i det. Att detska bli en vardag att leva med. just nu ligger jag efter vilket jag typ gör varje veck s hela helgen går nästan åt till att läsa.

klagosång

.

Kommentarer
Postat av: Carmen

jag har legat efter sen jag började plugga typ :)

Man kommer in i det plus att man inser att man inte hinner göra allt o får skita i att plugga på vissa saker. :)

2008-09-16 @ 19:00:57
URL: http://carmenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0