skolk

eller dte var det inte för föreläsningarna är juh frivilliga nu mera me jag valdeatt inte gå dit gick till vårdcentralen för att kolla vad det är för fel på mitt huvud men läkaren sög och jag ä så dälig på att säga att jag har ont så jag gick hem igen efter att han kollat i öronen otroligt meningslösa 120 kronor. fy fan jag ska ut och förbättra vården det här går inte

så i dag har jag bestemtför att ha en plugg fri dag jag har köpt godis och ska kolla på idol. inna harjag snokat runt på bloggar någon som har tips på lite bra så ä det välkommet!. och så har j spelat the sims . me like.

.


Kommentarer
Postat av: Carmen

:) Dom var så bra!

2008-09-24 @ 00:31:33
URL: http://carmenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0