seminarie och hockey

planerna i dag känns ganska fllspekande. börjar med attåka till skolan coh sätta mig och plugga lite inför seminariet som börjar 1 och i dag ska handla om människan och hälsa. och jag tror mig tycka att jag har koll på grejerna bättre än förra gången så jag känner mig ganska lugn.Ska bara plugga in lite vård teorier. Sedan blir det seminarie öl /pizza med trevligt folk i gruppen och sedan förhoppningsvis hockey

jag hoppas verkligen på hockey shit det har jag verkligen längtat efter . hoppas dock at det kan börja gå bra för frölunda för just nu suger dom faktiskt. jagär lessen men det har inte blivit en upphämtnng från förra året trotts alla dyra köp. och ja jag är lite bitter. Men i dag mot rögle vorre skandal och inte vinna speciellt på hemma plan.



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0