tjugosjunde

i dag har jag varit hemma hela dagen tvättat all vår tvätt och jag kan säga er att det var en del.  Och på toppen av berget blev typ inget tort så nu hänger det kläder på galjar i hela lägenhetern, på lampor hardinstänger, handtag och kylskåp haha. Mennan alla tvttning har jag läst om lidandeberättelser och vårdprosesser skrivit några nya frågor. Sedan kom andreas mamma och syster hit och vi åt från en pizzaeria. Jag åt e falafel med bröd och feta ost, salad med å klart. Smarrigt värre. Och andreas syster hjälpte mig med the sims, Nu är jag högsta chef :D .

Kl 20 är det dags för veckans yoga mums det är värkligen brsa för både kropp och själ jag blir verkligen harmonisk på min vandring hem.


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0