tjejer skärp oss.


en bild från ungern

i dag skolkade jag efter helgens fullspekade schema orkadejag inte en hel vecka men i morgon ska jag lära mig etik och moral i skolan ska bli intressant det är juh minst sagt svårt i vården och man kommer nog stälas för massa kniviga sitvationer. äntligen något matnyttigt .

btw var j med om något upprörande i går när jag åkte buss hem . tre tjejer i kanske 11-12 års åldern. den första säger plötsligt mitt mål med livet är att aldrig väga över 50 kg. och så sat dom där som tjejer i bland gör och diskuterade hur tjocka dom är den ena säger "jag tcker inte om att jag är så fet""du är inte fet jag är det" och så vdare. jg ville bara krama dom säöga var 12 år ni är hur vackra som helst och 50 kg är ingen vikt.
det är fan dags för tjejer att skärpa upp sig.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0